طراحی وب سایت اختصاصی با php

تاریخ : ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ زمان : ۰۱:۵۹:۱۳

بازدید : 1442
طراحی وب سایت اختصاصی با php

طراحی وب سایت اختصاصی

امروزه با توجه به گسترش کسب و کارها و لزوم سبقت در میدان رقابت از یکدیگر، تمامی کسب و کارها به دنبال بازارهای جدید برای خود هستند. شاید یکی از تاثیرگذارترین بخش ها برای این موضوع حوزه سایبری باشد.
امروزه فارغ از وسعت مجموعه کسب و کار، تمامی اقشار جامعه نیاز به یک وب سایت دارند. بطور مثال یک عکاس میتواند بطور شخصی دارای یک سایت باشد و یا یک مجموعه عکاسی میتواند یک وب سایت برای آتلیه خود داشته باشد.
بسیاری از مواقع افراد از طریق سرچ و جستجوی یک عنوان خاص به یک خدمت خاص میرسند و با یک مجموعه آشنا میشوند.
پس شاید بتوان اینگونه گفت که داشتن یک سایت حرفه ای از نان شب هم برای شما واجب تر است.
سایت ها با کیفیت و شیوه های مختلفی ایجاد میشوند که نهایتا دید متفاوتی در ذهن مخاطب ایجاد میکنند. فرض کنید اگر یک سایت از نظر طراحی، امنیت و کارایی عملکرد ناقصی داشته باشد ، ممکن است نتیجه عکس ایجاد کند و ذهنیت منفی برای مخاطب ایجاد کند.
پس همیشه برای داشتن یک سایت از متخصصینی استفاده کنید که میدانند دقیقا چکار میکنند!
در برخی اوقات افرادی که دانش چندانی از برنامه نویسی ندارند افراد را به سوی استفاده از وردپرس یا CMS های اینچنینی سوق میدهند در صورتی که شاید این سیستم نتواند جوابگوی نیازهای کاربر باشد. ضمن اینکه شما در صورت استفاده از اینگونه سیستم هاعلاوه بر هزینه های جانبی بسیار زیاد، کندی سرعت و ... بحث اصالت را نیز از دست خواهید داد. اینکه یک سایت دقیقا بر اساس نیازهای شما بطور اختصاصی نوشته شود را مقایسه کنید با زمانیکه از یک سیستم مدیریت محتوا غیر اختصاصی که در بسیاری از سایت ها استفاده شده است برای طراحی سایت شما استفاده شده است.
بنده (پویا رشوند) با بیش از 11 سال سابقه کدنویسی حرفه ای به شما اطمینان میدهم ، نیاز های شما را به خوبی درک کرده و نهایتا خروجی کار به نحوی تقدیم شما شود که از داشتن یک وب سایت حرفه ای لذت ببرید.
وب سایت هایی که تا به امروز توسط بنده نوشته شده اند در حوزه های مختلفی چون :
شخصی ، شرکتی ، فروشگاهی ، آگهی و نیازمندی ، آزمون آنلاین و ... بوده اند
چنانچه برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای سوالی داشتید میتوانید با من در تماس باشید.


نظرات کاربران

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد سایت شوید

نظر خود را برای این مطلب ارسال کنید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.